Omówienie wyników finansowych za rok 2019.

Już 22 kwietnia o godzinie 17:30 rozpocznie się czat inwestorski z Mateuszem Zawadzkim, Prezesem Zarządu Ultimate Games S.A.

Skorzystaj z okazji i zadaj pytania o wyniki finansowe.

Sebastian Urbański(Moderator)
2020-04-22 14:28:27
Tradycyjnie już chciałem powitać wszystkich Państwa na dzisiejszym czacie z Panem Mateuszem Zawadzkim Prezesem Ultimate Games S.A.

Zaczynamy!
Mateusz Zawadzki(Prowadzący)
2020-04-22 17:34:41
@Sebastian Urbański Dzień dobry, jak zwykle postaram się odpowiedzieć na wszystkie zadane pytania.
Janusz
2020-04-22 14:29:27
Bodajże w styczniu, przy okazji wywiadu dla Comparic.tv, podsumowując ubiegły rok stwierdził Pan (w dużym uproszczeniu), że pewien wpływ na relatywnie gorsze, słabsze (od innych podmiotów z branży) zachowanie kursu akcji miało po części przejście z NewConnect na główny rynek (zapewne koncentracja zasobów na tym procesie kosztem innych działań). Czy biorąc pod uwagę imponującą zwyżkę notowań w ostatnich 3-4 tygodniach widzi Pan znaczne korzyści ze statusu s-ki z GPW niż kwotowanej na NC (rozpoznawalność, zainteresowanie instytucji, płynność itp.)?
Mateusz Zawadzki(Prowadzący)
2020-04-22 16:48:54
@Janusz Zgadza się. Natomiast w kolejnych wywiadach, w tym na ostatnim czacie powiedziałem, że należy poczekać na ocenę przejścia Spółki na GPW. Teraz z perspektywy czasu wydaje się że ten krok znacząco poprawił płynność, spółka weszła do indeksu swig80, a przy okazji w ostatnich dniach kurs znajduje się na historycznych szczytach. Jak widać czasem warto poczekać dłużej z dokonywaniem oceny.
Giselle
2020-04-22 16:13:20
Witam, ja mam kilka pytań odnośnie Ultimate Fishing Simulator 2, widziałem stronę na Steamie, gra prezentuje się bardzo dobrze, powiedziałbym, że wizualnie lepiej niż część pierwsza, jak zatem ma się sprawa z wydajnością i mechaniką samej gry, czy można liczyć na to, że gra będzie grywalnoscią dorównywać części pierwszej? Czy jest przewidziany Early Access i czy jest szansa na grę jeszcze w tym roku?
Mateusz Zawadzki(Prowadzący)
2020-04-22 16:59:29
@Giselle Z założenia kolejna edycja naszej flagowej i najlepszej gry w portfolio powinna być lepsza od swojej poprzedniczki. Co do EA - to tak planowany jest na ten rok, ale trudno podawać szczegóły. Na razie jesteśmy w fazie budowania zainteresowania przedpremierowego - i tutaj jestem zadowolony bo tzw. Wishlista nie spada poniżej 100/ zapisów dziennie. Na pewno nie będziemy tutaj niczego przyśpieszać, tym bardziej że do UFS 1 dochodzą nowe dodatki DLC (teraz Japan DLC), a gra notuje ciągle bardzo dobrą sprzedaż.
MatiP
2020-04-22 16:40:48
Z jaką własną produkcją wiążą Państwo największe oczekiwania w 2020 roku? Jaka jest jej Wishlista?
Mateusz Zawadzki(Prowadzący)
2020-04-22 17:11:05
@MatiP Ultimate Fishing Simulator 2 to jest flagowa i najważniejsza gra spółki. Trudno jednak mówić tylko o 1 tytule. Dziś na globalnej liście życzeń sklepu Steam mamy koło 20 gier, z czego większość ma wishlistę na poziomie 20 i więcej tys.

Zwracam też uwagę na Pope Simulator, która spotkała się bardzo dobrym odbiorem mediów/ graczy i buduje obecnie kilkaset zapisów/ dziennie.

W najbliższym czasie ogłosimy też kilka nowych preprodukcji, negocjujemy też nowe umowy. Każda z nich może być ważniejsza niż te o których mowa powyżej.
Malasz92
2020-04-22 17:13:32
Dzień dobry,
chciałbym spytać o datę przedstawienia szacunkowych wyników za I kwartał 2020, oraz o konkretne daty wydania HOUSE FLIPPER i COOKING SIMULATOR na Nintendo Switch, dziękuję
Mateusz Zawadzki(Prowadzący)
2020-04-22 17:29:46
@Malasz92 Szacunki są w przygotowaniu - obecna sytuacja z epidemią powoduje opóźnienia u zleceniobiorców - księgowość pracuje w domu, sprawy trwają dłużej niż zwykle. Co do HF i Cooking to ostatnia prosta, ustalamy wewnętrznie daty premier. Trochę to trwa bo przykładowo przy HF zaangażowani są też wydawcy w Japonii i pudełkowi. Więc trzeba zgrać kilka podmiotów, opracować plany marketingowe etc. Nie pomaga też sytuacja z pandemią - nie ma co się czarować - wszędzie sprawy idą dłużej niż zwykle. Proszę zatem jeszcze o chwilę cierpliwości - mam nadzieję że warto będzie jeszcze chwilę poczekać.
Investor
2020-04-22 17:22:40
Czy realna są premiery gier, które zapowiedziane są na kwiecień? W szczególności chodzi mi o gry na Nintendo Switch Cooking Simulator oraz House Flipper
Mateusz Zawadzki(Prowadzący)
2020-04-22 17:30:06
@Investor Wyjaśniłem wyżej.
Investor
2020-04-22 17:24:43
Patrząc na ostanie recenzje gry Deadliest Catch, są one rozczarowujące. Gracze narzekają na te same błędy, które wystąpiły podczas wersji wczesnego dostępu. Czy rzeczywiście błędy nie były poprawione? Jak zaopatrujecie się na tę grę? Czy nadal będziecie pracować nad usunięciem błędów?
Mateusz Zawadzki(Prowadzący)
2020-04-22 17:39:29
@Investor Błędy były i są poprawiane. Dodatkowo samo Discovery zaangażowało się w proces testowania gry. Co do planów to plan na każdą grę jest taki sam - wydać na inne konsole i wycisnąć tyle przychodu ile możliwe.
Investor
2020-04-22 17:26:24
Czy udało się porozumieć ze Steam w sprawie gry Wanking Simulator i jej pozycjonowania?
Obecnie ciężko na nią trafić i są problemy z jej wyszukiwaniem, stąd zapewne niezbyt duże zainteresowania. Czy są jakieś plany na marketing tej gry?
Mateusz Zawadzki(Prowadzący)
2020-04-22 17:41:12
@Investor Na razie Steam stoi przy swoim i nie planuje zmienić podejścia do gry. Mimo tego gra sprzedaje się poprawnie, oceny są bardzo dobre. W planach mamy liczne wyprzedaże oraz wydanie na konsolach.
Roberto
2020-04-22 17:27:40
Dzień dobry, jak wygląda sprzedaż Bug Academy na Switch? Dlaczego ta gra się nie przebiła od początku? Czy będzie jeszcze promowana (ma praktycznie same dobre opinie, wyraźnie widać, że potrzebna jest tylko promocja)?
Mateusz Zawadzki(Prowadzący)
2020-04-22 17:46:31
@Roberto Być może cena startowa była zbyt wysoka jak na ten typ gry. Gra sprzedaje się jednak stabilnie - inaczej niż inne gry na Nintendo, gdzie główną sprzedaż notuje się podczas wyprzedaży. Działania promocyjne są prowadzone wedle stałego schematu - tutaj odzew mediów był większy niż zwykle, ale zupełnie nie przełożyło się to na sprzedaż podczas pierwszych dni dystrybucji.

Proszę chociażby zerknąć na niepozorny RMX Motor - 2 tys. sztuk w 4 dni, a to mała niepozorna gra.

Myślę jednak że wyprzedaże 50% i więcej spowodują skokowe zwiększenie sprzedaży gry.
Investor
2020-04-22 17:28:07
Ostatni raport sprzedażowy dotyczący gry Bug Academy mówi o zaledwie 300 pobraniach?
Z czego może wynikać taka niska ilość pobrań? Czy być przeznaczony budżet na marketing tej gry na nintendo? Jakie są dalsze plany wobec tej gry?
Mateusz Zawadzki(Prowadzący)
2020-04-22 17:47:08
@Investor Odpowiedziałem wyżej. Obecnie pracujemy nad wersją na Xbox.
Roberto
2020-04-22 17:28:49
Kiedy będzie WoodZone? Ta gra stała się już anegdotyczna jeśli chodzi o określenie "coming soon". Czy nie warto wydać ją nawet nie dopracowaną w EA niż tracić hype na nią i jej potencjał?
Mateusz Zawadzki(Prowadzący)
2020-04-22 17:48:37
@Roberto Po zakończeniu kampanii KS dla Commandera planujemy KS dla Woodzone. Potem demo, prolog i wersja EA. Trudno dziś powiedzieć ile dokładnie czasu to potrwa.
Investor
2020-04-22 17:29:33
Która z gier, która pojawiły się do tej pory w roku 2020, osiągnęła największe zyski? Która z gier została pobrana najwiecej razy? Która z gier okazała się zupełną niespodzianką w pozytywnym słowa znaczenie?
Mateusz Zawadzki(Prowadzący)
2020-04-22 17:49:30
@Investor Takie dane podamy z dokładnością do 1 szt / złotówki w raporcie za Q1 2020.
Roberto
2020-04-22 17:32:52
Czy nie powinno być większej selekcji w ULG przy wyborze gier na PC (Steam)? Zrobił się tam niezły śmietnik (ciężko się przebić) i czy nie warto zrobić kilkunastu gier mniej ale skupić się na lepszym dopracowaniu tych, które lepiej rokują?
Mateusz Zawadzki(Prowadzący)
2020-04-22 17:50:39
@Roberto Od jakiegoś czasu jest prowadzona taka selekcja.
Bosman_72
2020-04-22 17:35:11
czy plany wydawniczne na I i II kw nie sa zagrozone?
Mateusz Zawadzki(Prowadzący)
2020-04-22 17:52:52
@Bosman_72 Na razie idziemy zgodnie z planem, premier jest więcej r/r. Obecna sytuacja z wirusem może tą dynamikę trochę spowolnić, ale bądźmy dobrej myśli.
Bosman_72
2020-04-22 17:37:48
jaka jest WL na UFS2?
Mateusz Zawadzki(Prowadzący)
2020-04-22 17:54:46
@Bosman_72 Stabilnie się buduje, twardych danych jednak staram się nie podawać z uwagi na status spółki giełdowej.
Roberto
2020-04-22 17:39:08
Czy w ramach ostatnich premier były jakieś zaskoczenia in plus?
Mateusz Zawadzki(Prowadzący)
2020-04-22 17:55:26
@Roberto Demolish, Motorcycle Mechanic i RMX na Switch.
Boss1337
2020-04-22 17:41:35
Jakie są oczekiwania zarządu odnośnie tego roku a głównie drugiej połowy? Zwiększyliście bardzo liczbę produkowanych tytułów. Jak to się ma do wzrostu przychodów, czy na ten moment odnotowywujecie wzorst r/r po 1 kwartal 2019 do 1 2020?
Mateusz Zawadzki(Prowadzący)
2020-04-22 17:56:36
@Boss1337 Oczekiwania są niezmienne - zwiększać przychody i zysk r/r. Stać się największym wydawcą na NS na świecie. Mocno rozwijać duże konsole. Szukać nowych gier na PC poprzez preprodukcje.
Malasz92
2020-04-22 17:42:19
Panie Prezesie, często jesteście określani jako mały PlayWay, naturalnie jako spółka zależna ale też jako firma która prowadzi podobną politykę. Ostatnio była informacja o dywidendzie ze spółki zależnej UF Games, czy planujecie również skoncentrować się na tej płaszczyźnie rozwoju firmy tzn udziałów w różnych mniejszych podmiotach i czerpaniu zysku także z dywidendy?
Mateusz Zawadzki(Prowadzący)
2020-04-22 17:58:40
@Malasz92 Oprócz UF Games S.A. mamy także udziały w Ultimate VR Sp. z o.o. oraz 100 Games Sp. z o.o. Wierzę, że również te spółki pójdą drogą UF GAMES S.A. i będą wypłacać dywidendę w przyszłości. Co do nowych podmiotów to jesteśmy otwarci, ale nie ukrywam że lepiej czuje się koncentrując zespoły pod szyldem ULG niż jako odrębne spółki celowe.
Investor
2020-04-22 17:42:32
Od wydania Deadliest Catch w wersji wczesnego dostępu minęło kilka miesięcy. Do chwili obecnie nie widziałem informacji o zwrocie kosztów gry. Czy coś się zmieniło w ostatnim czasie w tej kwestii?
Mateusz Zawadzki(Prowadzący)
2020-04-22 18:00:54
@Investor Tutaj są twarde umowy z Discovery i podawanie danych (jakichkolwiek) wymaga ich zgody. Dodatkowo nie pamiętam abyśmy pisali specjalne raporty o zwrocie kosztów. Piszemy 1 raport po 3-4 dniach od premiery.
Roberto
2020-04-22 17:43:41
Co się dzieje z Bug Academy na Switch? Gra jest idealna na tę konsolę, zbiera same dobre opinie i powinna się bardzo dobrze sprzedawać. Debiut był natomiast słaby. Czy planowane są jakieś akcje promocyjne? Zaangażowanie streamerów do promocji? Wydaje się, że jedna porządniejsza akcja marketingowa mogłaby spowodować większą rozpoznawalność gry.
Mateusz Zawadzki(Prowadzący)
2020-04-22 18:01:14
@Roberto Odpowiedziałem wyżej.
Investor
2020-04-22 17:44:38
Proszę o informację czy są już realizowane jakieś pomysły wysyłane przez Państwa formularz na stronie dotyczące pomysłów na nowe gry?
Mateusz Zawadzki(Prowadzący)
2020-04-22 18:01:33
@Investor Pope Simulator !!!
Roberto
2020-04-22 17:47:27
Czy nie zastanawiacie się na robieniem remaków jakiś starszych gier, które kiedyś były popularne? Ostatnio FE pokazał, że jest w tym duży potencjał (Panzer Dragon)?
Mateusz Zawadzki(Prowadzący)
2020-04-22 18:02:16
@Roberto Nigdy tego nie czułem, ale w przypadku znanej marki - nie wykluczam.
Borsuk
2020-04-22 17:48:26
czy będzie kickstarter dla Bakery lub Fatex...?
Mateusz Zawadzki(Prowadzący)
2020-04-22 18:02:53
@Borsuk Przechodzimy (o ile możliwe) na model dla każdej gry: KS, Demo, Prolog.
Investor
2020-04-22 17:51:46
Czy przewiduje Pan podanie wcześniej szacunkowych danych za I kwartał 2020 czy trzeba będzie czekać na oficjalny termin przewidziany na 22 maja 2020
Mateusz Zawadzki(Prowadzący)
2020-04-22 18:05:05
@Investor Podamy, ale później niż zwykle. O powodach już pisałem.
pivovarit
2020-04-22 17:52:49
Czy ciągle widoczny jest pozytywny efekt koronawirusa jeśli chodzi o sprzedaż gier? czy już to się powoli wypala? Domyślam się, że jak zaczną luzować obostrzenia, to ludzie dla odmiany mogą chcieć mniej czasu spędzać przy grach
Mateusz Zawadzki(Prowadzący)
2020-04-22 18:05:57
@pivovarit Nadal jest widoczny. Najbardziej zyskały nasze gry mobilne, ale i na PC i Nintendo widać wzrost.
Paweł Ewertowski
2020-04-22 17:54:08
Działania na jakich obszary chce poprawić spółka w roku 2020 ? Jakie elementy według Pana powinien zostać udoskonalone. Pytanie numer 2, czy od pomysłów na gry przesłanych przez formularz na stronie są wypłacane jakieś tantiemy, czy może spółka liczy na bezinteresowny angaż?
Mateusz Zawadzki(Prowadzący)
2020-04-22 18:11:09
@Paweł Ewertowski Musimy mocniej wejść w duże konsole PS, Xbox i nowej generacji. Co do pomysłodawców - to w większości przypadków są przedstawione przez pomysłodawców oczekiwania co do udziału w zysku i zazwyczaj wynosi on 0 %.
Roberto
2020-04-22 17:55:04
Czy Thief Sim na Switch nie był jednak sprzedawany zbyt tanio w ostatniej promocji? Czy kilka dolarów więcej zrobiłoby wielką różnicę?
Mateusz Zawadzki(Prowadzący)
2020-04-22 18:14:29
@Roberto Mamy określoną politykę przecen i zgodnie z nią postępujemy. Bez względu czy to jest Thief czy inna gra. Co do Thief to planujemy duży uptade gry zaraz - praktycznie zrobiony port od nowa najnowszej wersji gry - co powinno zwiększyć sprzedaż.
Investor
2020-04-22 17:56:36
Chciałbym zapytać o obecną sytuację w związaną z wirusem. Czy liczba pobrań, które Państwo odnotowują w tym czasie są wyższe dla już wydanych gier czy dla gier, które miały premiery w tym okresie? czy któraś z gier wydanych przed tym okresem pozytwnie zaskoczyła ponowym zainteresowaniem?
Mateusz Zawadzki(Prowadzący)
2020-04-22 18:12:33
@Investor Zarówno nowe jak i stare gry notują wzrost zainteresowania. Najbardziej widać jednak to na mobile, gdzie wzrost pobrań jest nawet 2-krotny.
Roberto
2020-04-22 17:58:24
Czy nie planujecie zwiększyć zasobów w UF GAMES z uwagi na to, że jest coraz więcej portów na SWITCH chyba nie da się ogarnąć tylu tematów na raz a z drugiej strony porty są chyba mocno zyskowne. Ostatnie porty HF i Cooking trwają/trwały chyba relatywnie długo?
Mateusz Zawadzki(Prowadzący)
2020-04-22 18:16:21
@Roberto Zasoby są ciągle zwiększane.

Za HF odpowiada wyłącznie ULG - portuje i wydaje samodzielnie.

Czy trwały długo - to pojęcie względne - wyjaśniałem już wyżej że są to dość złożone procesy gdzie jest zaangażowane kilka stron.
ZBIRUM
2020-04-22 17:58:50
Witam,
Wiadomo coś na temat planów długofalowych, co za 1 rok 2?


Mateusz Zawadzki(Prowadzący)
2020-04-22 18:16:51
@ZBIRUM Mam nadzieję dalsze zwiększanie skali biznesu.
Roberto
2020-04-22 17:59:12
Co się dzieje w spółce Ultimate VR? Ostatnio jest duży popyt na sprzęt VR i ten segment wydaje się jeszcze w miarę niezagospodarowany.
Mateusz Zawadzki(Prowadzący)
2020-04-22 18:17:34
@Roberto Pracują nad pierwszymi grami - obecnie już są pierwsze milestone zdawane dla Fishing Adventure.
Kuba04
2020-04-22 18:03:50
Kto jest odpowiedzialny za gre UFS na mobile? Patrząc na przychody w sensor tower gra generuje fajne przychody. Jaki % tych przychodów trafia do spółki.
Kiedy i to wyda kolejna wersje UFS na mobile - jakie są wasze oczekiwania co do przychodów z mobile - Ten Square games pokazał ze na grze w tej tematyce można świetnie zarabiać.
Mateusz Zawadzki(Prowadzący)
2020-04-22 18:19:58
@Kuba04 Za grę odpowiada siedlecki deweloper Mastercode. Twórca m.in. Proffessional Fishing, Fishing Adventure czy UFS 2.

Mamy w planach kolejne edycje naszych gier wędkarskich na mobile.
pivovarit
2020-04-22 18:04:23
W czym jest lepszy Kickstarter od zwykłych preorderów?
Mateusz Zawadzki(Prowadzący)
2020-04-22 18:07:05
@pivovarit Generuje ruch na stronę Steam gry co bardzo zwiększa ilość zapisów na WL.
APP
2020-04-22 18:05:12
Witam, prośba o informację nt. statusu poniższych gier na PC:
1) Bakery Simulator
2) Ironsmith Medieval Simulator
3) Naked and Afraid (Discovery)
4) Repo Man
5) Castle Flipper
Mateusz Zawadzki(Prowadzący)
2020-04-22 18:21:45
@APP 1) Bakery Simulator - przygotowania do DEMA
2) Ironsmith Medieval Simulator - DEMO gotowe, publikacja wkrótce, potem EA
3) Naked and Afraid (Discovery), DEMO za 2 msc, potem Prolog
4) Repo Man - do DEMA jeszcze kawałek drogi
5) Castle Flipper - DEMO w przygotowaniu
Investor
2020-04-22 18:07:30
Dziękuję za odpowiedzi na moje pytania. Widzę, że wszystko jest dokładnie zaplanowane i przemyślane. Trzymam kciuki za dalsze produkcje oraz życzę rekordowych pobrań Panu jak i wszystkim akcjonariuszom
Mateusz Zawadzki(Prowadzący)
2020-04-22 18:22:12
@Investor dziękuje również !
Roberto
2020-04-22 18:08:49
Bardzo dużym sukcesem było wydanie Hard West na Switch. Ostatnio CFG poinformowało o przeniesieniu praw majątkowych do gier z serii Hard West na innych podmiot za 650 tys. zł. Czy nie byłaby to okazja dla ULG (np. w kontekście HW2)? Szczególnie, że znacie dobrze grę i robiliście port? Czy nie warto było kupić te prawa?
Mateusz Zawadzki(Prowadzący)
2020-04-22 18:23:29
@Roberto Zrobienie takiej gry to w mojej ocenie budżet 2-4 mln zł. Nie na nasz model biznesowy.
APP
2020-04-22 18:09:00
Prośba o informację Hard West na konsole, czy termin 1H'2020 pozostaje aktualny, na jakim etapie są pracę nad konwersją/uzyskaniem certyfikacji.
Mateusz Zawadzki(Prowadzący)
2020-04-22 18:24:07
@APP Gra w certyfikacji, konkretów na razie brak, H1 2020 możliwy.
APP
2020-04-22 18:12:13
Ultimate Fishing Simulator Mobile 2019 - jak jest oceniany soft launch, i kiedy planowane jest finalne wyjście ?
Mateusz Zawadzki(Prowadzący)
2020-04-22 18:26:25
@APP Tutaj są spore opóźnienia po stronie dewelopera ECC w związku z sytuacją wokół gry Drift. Opracowujemy obecnie plan na wydanie gry.
Roberto
2020-04-22 18:18:59
Jakie jest zaawansowanie Ultimate Fishing Simulator na Switch? Czy jako produkcja "własna" ULG nie powinna mieć priotytetu? Czy jest to tak, że dopiero jak zwolnią się zasoby do portowania (wypuszczona jest premiera) to zespół "siada" do nowego portu? Ile możecie prowadzić równolegle portów na Switch?
Mateusz Zawadzki(Prowadzący)
2020-04-22 18:27:21
@Roberto Prowadzimy kilkadziesiąt projektów jednocześnie.

UFS powinien być na Switch jeszcze w tym półroczu.
MatiP
2020-04-22 18:19:16
Czemu 2 spółki z Grupy Playway wydają 2 różne gry symulatora papieża? Czy byliście Państwo świadomi planów innej spółki dot. wydania gry symulatora papieża?
Mateusz Zawadzki(Prowadzący)
2020-04-22 18:28:10
@MatiP Tak, zostało to uzgodnione. To są jednak zupełnie inne podejścia do tematu. Będziemy szukać synergii a nie konkurencji.
Investor
2020-04-22 18:22:07
Czy może Pan się podzielić jaki mniej więcej % zysków ze sprzedaży gier trafia do Państwa w przypadku portowanych gier?
Mateusz Zawadzki(Prowadzący)
2020-04-22 18:28:46
@Investor Jak już kiedyś wspominałem staram się nie zawierać umów na warunkach gorszych niż 50%.
Sebastian Urbański(Moderator)
2020-04-22 18:30:05
Nasz czat dobiega końca.
Serdecznie dziękuję wszystkim uczestnikom za merytoryczne pytania oraz Panu Mateuszowi, który zgodził się na udział w czacie oraz rozmowę z inwestorami spółki.

Mam nadzieję, w przyszłości zrealizujemy równie ciekawe spotkania.

Pozdrawiam
Sebastian Urbański
Mateusz Zawadzki(Prowadzący)
2020-04-22 18:31:39
@Sebastian Urbański Tym razem nie dałem rady odpowiedzieć na kilka pytań - było ich zbyt wiele. Już dziś zapraszam na kolejny chat ! Pozdrawiam życząc dużo zdrowia.
Zapisaliśmy twoją wiadomość

Czat został już zakończony i nie jest możliwe przesyłanie nowych pytań.

Odpowiedzi na zadane pytania mogą być dodawane jeszcze przez jakiś czas po zakończeniu czatu.

Copyright © 2017 tu Inwestor
PiriBit Sebastian Urbański
ul. Okopowa 113/19 p.1
91-849 Łódź
NIP: 888-28-35-649